Nicole's adventurous to Ghana

Project informatie

Over 2 weken is het dan zover.

Smile

Dan vertrek ik voor een maand naar Ghana. Via de organisatie Travel Active zal ik mijn medewerking gaan verlenen aan het vrijwilligersproject: ' Tina's child care foundation'.

Dit is een kindertehuis waar ongeveer 27 kinderen tussen de 3 en 11 jaar verblijven.

Ik begin met twee oriëntatie dagen in Accra. Hier zal ik veel informatie gaan krijgen over het land en een citytour door Accra. Tevens word er 1 middag gevuld met drum en danslessen, op het strand!

Cool

Mijn werkdagen zullen beginnen om 7.00 uur tot ongeveer 16.00 uur.

Mijn taken zullen bestaan uit:

- helpen met koken voor de kinderen

- de jongere kinderen helpen met douchen en aankleden

- de schoonmaak van de kamers van de kinderen

- educatieve vorming

- huiswerkbegeleiding

- boodschappen

- vermaak in de vorm van spelletjes etc.

- het ondernemen van activiteiten met de kinderen.

Het weeshuis ligt vlakbij Agona Swedru en Winneba. Zie foto met de landkaart.

Reacties

Reacties

Denise

Succes en geniet!!

Maaike

Wiehaaaa, hoe gaaf.......
Xx

Lia

Super leuk en spannend allemaal. Een ervaring om nooit te vergeten. Geniet ervan. xxxx

Kim

Stoer van je hoor! Super ervaring en volop van genieten. Wij zullen je missen x

Jennifer

Nic, wat een super gave belevenis... Ben benieuwd hoe je het gaat vinden xxxxxxxxxxxxxxx

Jacqueline

Hoi Nicole,

Vandaag ben je vertrokken, heb aan je gedacht.
Ik wens je veel succes, en hou ons op de hoogte.
Stoer hoor!!

Lia

Ik hoop dat de reis goed is gegaan. Nu 2 dagen een beetje vakantie en dan aan het werk. Geniet ervan meisje. Mis je. xxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!